herenvantrivandrum.reismee.nl

Dag 3 - Uitgelachen bij de lunch

Onze dag begon weer vroeg met een bezoek van Ramesh omdat we een online formulier in moesten vullen voor ons appartement. We waren allemaal net uit bed toen Ramesh aanbelde en Mick deed snel open. Het probleem was echter dat Ramesh zijn dochter had meegenomen en Mick de deur open deed in zijn onderbroek. Ze schrokken nogal, maar dat zouden we denk ik allemaal doen in die situatie.

Om 10:00 hadden we afgesproken met Suja bij de universiteit voor een paar korte presentaties. Ze hebben ons een kleine uitleg gegevens over de provincie, het meer en de opzet van het project. Na deze presentaties kregen we een rondleiding over de campus en zo ook de kantine, waar we konden lunchen. We moesten namelijk om 14:00 weer terug zijn voor nog meer presentaties. Voor 40 roepie per persoon kregen we een gigantische berg met rijst en groenten, maar geen bestek. In de kantine at iedereen met zijn handen, maar wij hebben toch maar om bestek gevraagd. Ook al werden we lichtelijk uitgelachen door de mensen van de kantine toen we het vroegen.

Na de lunch kregen we nog een presentatie over de verwerking van waterhyacinten van professor Hema en toen waren we klaar met de presentaties.  Naast de presentaties kregen we ook nog te horen dat de broer van een van de studenten gaat trouwen en dat wij misschien ook mogen komen!

Eenmaal buiten belden we onze grote vriend Aji, de tuktuk chauffeur, en hebben van hem een tour gekregen door het centrum van de stad. We zijn al langs een aantal bezienswaardigheden gereden en hebben ook al een idee gekregen van de chaos in het verkeer in Trivandrum. Onze laatste bestemming van de tour was het strand, waar we een kleine pauze namen en koffie (leek meer op thee) gedronken hebben.

Vanavond staat er niet veel op het programma en we gaan vooral proberen het gebrek aan slaap van de afgelopen dagen in te halen, aangezien we morgen weer om 10:00 hebben afgesproken op de universiteit om met een plaatselijke start up te praten.

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Max

Leonie

Leuk allemaal! Waar zijn de foto’s???

Mark

Wees blij dat ie in ieder geval z'n onderbroek aan had...

Rob en Carla

leuk verslag!, In dat deel van de wereld is in je onderbroek lopen zoiets als naakt lopen. Echt waar. Wij zijn benieuwd hoe lang het duurt voordat jullie ook met de handen eten.
We houden ons aanbevolen voor het volgende hoofdstuk.

Eppo

Met beatek eten. Stelletje barbaren!

Max

Hebben jullie professor Hema nog om een broodje halve rookworst gevraagd?