herenvantrivandrum.reismee.nl

Dag 6 - Toch maar weer naar Kovalam Beach

Vandaag begon langzaam nadat we enigszins uitgeslapen hadden. We hadden niks gepland voor de dag, en ook nog geen dringende deadlines, dus besloten we maar weer bij Kovalam Beach te gaan kijken. Rond 13:00 pakten we de riksja voor 400 roepie (4,80 euro) en rond 13:30 kwamen we bij het strand aan. Het was nog warmer dan de dag ervoor dus besloten we maar eerst een terras te zoeken waar we een koud pilsje konden scoren.

Na een iets te droge ‘catch of the day’ geluncht te hebben bij een restaurantje aan het strand, zochten we een paar ligbedjes op om daar een aantal uur door te brengen. In de paar uur dat we daar lagen zijn er een aantal keer Indiërs naar ons toegekomen die met een van ons op de foto wilden. Dit komt steeds vaker voor dus we gaan er denk ik maar geld voor vragen vanaf nu.

Na een relaxte middag aan het strand hebben we rond 18:00 weer de riksja naar huis gepakt en daarna wat gaan eten bij onze grote vriend Sarid, die ons een aantal dagen geleden een aantal goede tips had gegeven over de omgeving. Dit is tot nu toe de enige plek waar we een fatsoenlijke salade kunnen krijgen (ja moeders, we eten ook gezonde dingen), dus hier gaan we nog wel veel vaker komen.

Morgen mogen we een meeting bijwonen met de Minister Tourism en de Principal Secretary of Higher Education, maar waar deze meeting precies over gaat, en of deze meeting in het Engels zal zijn, is ons nog een beetje onduidelijk.

Voor vanavond staat er een avondje sport op het programma, met nu Manchester United tegen Manchester City, en later vanavond natuurlijk kijken hoe Max het doet in Formule 1!

Tot morgen!

Max

Oom Cor

Ha Mannen,
Klinkt ontzettend goed allemaal! Goed om te zien dat jullie aan je dagelijkse behoefte kunnen voldoen, straks krijgen jullie nog ontwenningsverschijnselen.. Die droge catch of the day klinkt herkenbaar, was zelf eens in de Kathmandu en had precies hetzelfde bij zo'n visje! Succes morgen bij de minister, zou op tijd aan het hek staan voor een prominente plek vooraan!
Groeten oom Cor