herenvantrivandrum.reismee.nl

Dag 14 - Brakke Takken

Naar aanleiding van een paar vragen gister (maar ook omdat we vandaag brak waren en helemaal niets gedaan hebben) over de ‘beachparty’ zal ik beginnen met een kleine samenvatting van het feestje. Het terrein was gigantisch terwijl er maar een mannetje of honderd aanwezig was. De muziek stond zo hard dat de piep in onze oren al begon voor het feest klaar was. Desondanks was het heel leuk en zijn we zelfs een eerste westerling van onze leeftijd tegen gekomen. Een meisje, Ellen, uit Zweden. Ze studeert hier al langer en gaat ons de mooie plekken laten zien heeft ze beloofd. Er is gedanst (althans, er zijn pogingen gedaan) en na de nodige alcoholische versnaperingen werd het om 12 uur tijd om Mick naar huis te ‘begeleiden’ ;) .

Zoals ik al zei, vandaag is de moeite niet waard om over te vertellen. Ik werd om 8 uur kokend brak wakker op de bank, om mezelf vervolgens naar mijn bed te slepen en weer door te slapen. Om 1 uur verzamelden we weer op de bank en daar liggen we nu nog steeds te wachten totdat Nederland – Duitsland begint. De online bets staan al uit, dus laten we hopen dat we de financiële schade van gisteravond enigszins kunnen beperken…

Excuus voor het saaie verhaal. Morgen zet ik de foto’s van de boottocht erop.

Laurens

Reacties

Reacties

Jess

Wat wel fijn is van zo’n uitbrak dag?, dat het huis weer schoon en opgeruimd is!
En Lau & Max bedankt voor ‘t thuis brengen van Mick??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!