herenvantrivandrum.reismee.nl

Dag 24 - Ben snapt er niks van

Gisteren kregen we al de vraag van Ben of we onze planning voor deze week konden doorsturen, omdat hij graag wil weten wat we aan het doen zijn. Blijkbaar heeft Ben de opdracht gekregen om al onze bezigheden te documenteren, dus daar vraagt hij dan ook regelmatig om. Wat Ben alleen niet helemaal doorhad, is dat wij voor het weekend al hadden aangegeven de hele week bezig te zijn met ons adviesrapport voor de overheid over onze stretch. Desondanks kregen wij gisteren dan toch de vraag van Ben of ons rapport al af was..

Zoals jullie al kunnen raden zijn we vandaag vooral bezig geweest met ons rapport. We hebben contact gehad met een Amerikaans bedrijf, dit bedrijf maakt machines die kunnen helpen bij het verwijderen van het afval uit de stream dus misschien kan dit een goede optie zijn voor ons project.

Verder hebben we stiekem al gekeken wat we in het weekend kunnen gaan doen, en zoals het er nu naar uitziet gaan we naar Ponmudi. Dit is een prachtige Hill station omgeven door natuurparken en theeplantages, zo’n 2 uur rijden vanaf Trivandrum. We weten dat we al een tijdje geen mooie foto’s meer voor jullie hebben gepost, dus misschien kunnen we daar wat nieuwe voor jullie maken.

Tot morgen!

Max