herenvantrivandrum.reismee.nl

Dag 31/32 - Ping Pong

Toen we afgelopen week door ons gebouw liepen vonden we per ongeluk een ping pong tafel. We waren het alledrie onmiddellijk eens: we moeten zo snel mogelijk ping pong batjes kopen. Dit deden we dan ook. De sportwinkel die ze verkocht was de aller 'skeerste' sportwinkel die we ooit gezien hadden. Het duurde bijvoorbeeld al een minuut of vijf voordat de verkoper een verpakking had gevonden waarin niet alle balletjes al ingedeukt waren. Ik kocht er ook nog een cricketbal bij voor 20 rupee, deze was al kapot (gescheurd) voor we thuis waren.

Zodra we thuis waren begonnen we met spelen. Het eerste wat ons opviel was dat de balletjes totaal ovaal waren waardoor je er zo nu en dan zelfs volledig naast sloeg. Dit leverde om de beurt bij ons veel irritatie op, waarbij er telkens één woedend was en de andere twee op de grond lagen van het lachen. Kortom, de ideale pauze voor tijdens het werken. Een beetje bewegen en snel wat irritatie eruit gooien.

Verder is het de laatste dagen zijn gangetje gegaan. Ons advies rapport is bijna af en gelukkig is het weekend. Morgen blijven we thuis om even te relaxen en de puntjes op de ï/i van het verslag te zetten. Zondag gaan we naar Varkala. We hebben ons laten vertellen dat Varkala een heel mooi strand is ten noorden van Trivandrum, misschien nog wel mooier van Kovalam. Misschien zijn er zondag dan ook weer mooie foto's bij.

Dank voor het lezen en tot morgen/zondag?

Laurens

Jess

Te leuk dat Ping pongen en hahaha 1 heel geïrriteerd ?en de andere 2 op de grond v h lachen?
Succes met het rapport mannen??