herenvantrivandrum.reismee.nl

Back to business

Nou daar zijn we weer, althans, we zijn weer terug in Trivandrum. Over 2,5 week zullen we pas terugkeren naar Nederland. Vandaag zal de blog kort gaan over de stand van zaken, wat er komen gaat en hoe we het nu hebben.

Na 2 ontzettend leuke, drukke en avontuurlijke weken achter de rug, is het nu de komende 2,5 week tijd voor hard werken aan ons verslag. We zullen door de weeks daarom niet elke dag iets posten omdat er gewoon simpelweg niet zoveel te vertellen is. Maar om dit te compenseren en om familie en vrienden toch nog wat te lezen te geven, zullen we de aankomende weken eens in de 3-4 dagen een verslag geven van onze kerstvakantie. We zijn nu hard bezig om dit te typen, de leuke herinneren op papier te zetten en de dronken verhalen juist weg te laten;). We nemen jullie mee naar Mumbai, Goa, stranden, slum tours, surf lessen, tours op scooters, Bangalore en nog veel meer.

Verder zijn wij nu al 3 dagen terug in Trivandrum en hebben we de afgelopen dagen al flink aan het verslag gezeten. We zijn onder andere een awareness programme voor kinderen aan het maken zodat ze zich bewuster worden van het plastic probleem wat hier heerst. Vandaag zijn we na het harde werken naar de Mac Donalds gegaan, een cheatday van ons sportprogramma noemen we dat. Hierna volgde een film, aquaman, de enige film in het Engels... Morgen zijn we uitgenodigd voor een officiële meeting met alle “hoge mannen”. We worden opgehaald en terug gebracht met polities wagens (Ah daar gaat al het geld naar toe).

Goed, lieve mensen, hou je vast voor wat komen gaat, want het beloven een paar leuke verhalen te worden.

Carla en Rob

We kijken ernaar uit. Leuk weer jullie blog te kunnen lezen.

Jess

Aaaah daar zijn jullie weer, home in Trivandrum. Wat een super vakantie hadden jullie! Best even wennen weer back to business. Gelukkig morgen al weer belangrijke mannen op het programma? Liefs?Jess