herenvantrivandrum.reismee.nl

Surprise appearance

Na een reis van ruim 20 uur, door de nodige vertragingen, werden we opgewacht door Chandra (de favoriete chauffeur van de Heeren van Trivandrum). Hij was bereid gevonden om ons van het vliegveld te halen en naar de residentie te brengen. Wat fijn om de mannen weer in levenden lijve aan te treffen en wat een enthousiast ontvangst.

Om de cultuurshock niet te groot te maken zijn we gaan ontbijten in Kaffeehaus met een lekker broodje. Daarna een quick sightseeing Trivandrum, waaronder de Indiase variant van de Keukenhof/Intratuin dat ons uiteindelijk in Kovalam liet uitkomen voor een lekker biertje aan het strand. Ondertussen zijn Mick en Laurens aan het werk gegaan aan het project, de boodschappen gedaan en was het dagelijkse bezoek aan de gym achter de rug. Het is tenslotte zondag, dus werken mag maar niet teveel. De meegebrachte wijn en oude kaas gingen er bij iedereen goed in als aperitief voor het diner in het leukste restaurant van de stad. Op een schitterende binnenplaats hebben we heel lekker en vooral ook heel gezellig gegeten. Wat een leuke jongens zijn het toch.

De ingeleverde nachtrust begint ons nu echt te overvallen dus na deze eenmalige gastblog sturen wij Max naar het bed van Mick zodat wij lekker in zijn bedje kunnen slapen. Vanaf morgen gaan we een rondje Kerala doen zodat de Heeren nog even gas kunnen geven voor een succesvolle afronding van het project.

Liefs Jeroen en Leonie (ouders van Max)

Carla en Rob

Wat zullen ze dit leuk gevonden hebben! Veel plezier nog

Siepie

Wat een boffers zijn jullie dat jullie even kunnen meegenieten! Van Harte gegund natuurlijk en nog een hele fijne vakantie gewenst. Groet Siepie en Gert Jan

Jess

Wat fijn dat jullie bij onze heren van Trivandrum zijn en een eer natuurlijk dat je het blog mag schrijven! Goeie start van jullie vakantie, geniet enorm, liefs Jess