herenvantrivandrum.reismee.nl

Dag 21 - Aan het werk

Beter laat dan nooit, dus hier nog een klein stukje over gisteren!

Er stond een productieve dag op het programma. Samen met Aleid en Gaby, de TU studenten in Bangalore, moesten we nog het verblijf in Mumbai en Goa regelen, waar we met kerst en oud & nieuw naartoe gaan.

Toen dit eenmaal gefixt was, was het alweer 11:30, dus we liepen iets achter op ons geplande productieve schema van de dag. Het was dan ook tijd om aan ons adviesrapport te beginnen, waarmee we de overheid willen overtuigen om met ons samen te werken.

Als eerste hebben een kleine brainstormsessie gehouden waarbij we alle dingen opschreven die we tot nu toe te weten zijn gekomen over ons gebied, de problemen die zich hiervoor doen en eventuele oplossingen die bij kunnen dragen aan de opschoning van dit gebied. Daarna zijn we aan het werk gegaan met de uitwerking van deze factoren voor een duidelijk adviesrapport.

Hier zijn we de hele middag mee bezig geweest en ’s avonds hebben we rustig aan gedaan en een paar afleveringen Peaky Blinders gekeken.

Voor vanochtend staat een discussie op het programma met Dr Gilles Boulicot, een expert op het gebied van waste management en community involvement, maar hier zullen we vanavond meer over vertellen!

Tot dan,

Max