herenvantrivandrum.reismee.nl

De eerste dag

De eerste dag, na 14 uur te hebben gevlogen en na wat zware turbulentie te hebben gehad, zijn we eindelijk aangekomen in ons prachtige appartement. Ik zal weer een aantal woordjes typen aangezien de andere jongens bek af op de bank liggen.

We ware verbaasd van de grote en ruimte die we hebben, elke kamer een eigen badkamer en balkon met prachtig uitzicht over oneindig veel palmbomen en de Aziatische zee. En het belangrijkste, 5 zenders om Champions league op te kijken (wat ik nu tijdens het typen van deze blog met een pils in mijn hand aan het doen ben). Een appartementen complex vol met faciliteiten zoals zwembad, fitness en squash hall. Een supermarkt voor de deur, we konden het niet beter treffen!

Morgen komt er een mannetje die door de "captain" (zo noemt hij zich zelf) is gestuurd om ons te informeren over wat dingen zoals het regelen van een SIM kaart. Daarna hebben wij een afspraak met Suja, onze project begeleider om kennis te maken en de planning voor de komende maanden door te nemen.

Gister hebben wij een mail gestuurd naar een start-up die bezig is met bio brandstof te maken van water hyacinten afkomstig van het Akkulam lake. Ze stuurde een enthousiast mailtje terug met: " We would love to work with you on the Akkulam Lake project". (Dan maakt de zin "We are 3 students from the Technical University of Delft" toch indruk op de studenten hier in Trivandrum. We zijn erg benieuwt waar deze connectie heen gaat. En zullen in de komende weken meer duidelijkheid krijgen.

Tot nu, welterusten vanuit ons heerlijke appartement uit Trivandrum.

Micki